Trijnie beklimt haar geliefde midden in de studio

Print
Trijnie beklimt haar geliefde midden in de studio

Afbeelding: Printscreen YouTube RTL4

Er was zaterdagravond heel wat af te lachen op de buis. Op NPO1 zorgden de spelopdrachten in Wie is De Mol voor de nodige hilariteit en op de commerciële zender RTL 4 dook Oma Trijnie spontaan op haar date.

De tweede aflevering van een nieuw seizoen Wie is de Mol werd bekeken door 2.493.000 mensen en is daarmee het best bekeken programma van gisteravond. Dat blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.

Het populaire tv-programma op NPO1 moest wel kijkcijfers inleveren ten opzichte van vorige week bij de aftrap. Toen stemden bijna 2,9 miljoen mensen af op het avontuurlijke spelprogramma met bekende Nederlanders. Op Twitter werd onder de hashtag #widm vol lof gesproken over de 'hilarische' aflevering. 

Je las zojuist een gratis artikel


Niet alle artikelen zijn gratis, want zogeheten Plus-artikelen zijn alleen te lezen door abonnees. Zonder abonnees kunnen we namelijk geen betrouwbare regionale journalistiek maken. Je leest al onze artikelen vanaf €4,50 per maand.

Bekijk de aanbieding →