Bewoner door brandweer gered na woningbrand in Venlo

© David Dunnaway

De brandweer heeft vrijdag een bewoner gered uit een woning in Venlo waar brand was ontstaan.

Redactie

In een huis aan de René van Chalonstraat brak rond vijf voor één brand uit in de slaapkamer op de eerste verdieping.

Rook ingeademd
De brandweer was snel ter plaatse en trof binnen één persoon aan. Het slachtoffer had flink wat rook ingeademd en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. De brand was volgens een woordvoerder vervolgens snel geblust.

De woning liep alleen op de bovenverdieping wat roetschade op. De bewoners van de naastgelegen panden zijn inmiddels alweer thuis. 


Wil je alle Plus-artikelen lezen?

Dagelijks publiceren we meer dan 100 Plus-artikelen op onze site & app. Nieuws, achtergronden, analyses, reportages, interviews en columns. Word nu digitaal abonnee en kies voor een jaar lang korting of maandelijkse flexibiliteit.

Kies digitaal