Bewoner door brandweer gered na woningbrand in Venlo

Print
Bewoner door brandweer gered na woningbrand in Venlo

Afbeelding: David Dunnaway

Venlo - De brandweer heeft vrijdag een bewoner gered uit een woning in Venlo waar brand was ontstaan.

In een huis aan de René van Chalonstraat brak rond vijf voor één brand uit in de slaapkamer op de eerste verdieping.

Rook ingeademd
De brandweer was snel ter plaatse en trof binnen één persoon aan. Het slachtoffer had flink wat rook ingeademd en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. De brand was volgens een woordvoerder vervolgens snel geblust.

De woning liep alleen op de bovenverdieping wat roetschade op. De bewoners van de naastgelegen panden zijn inmiddels alweer thuis. 


Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Sluit je daarom ook aan en kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt. Juist in deze onzekere tijden.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen