V&D keert terug als online warenhuis

Print
V&D keert terug als online warenhuis

Het leegstaand pand van de V&D in Roermond. Afbeelding: De Limburger

V&D keert woensdag terug als online warenhuis VD.nl. De webwinkel richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen, tuin en mode.

De warenhuisketen V&D werd eind 2015 failliet verklaard. De merkrechten van V&D zijn sinds 2016 in handen van de ondernemers Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA). De verantwoordelijke directeur is Alexander van Slooten.

V&D heeft de ambitie om een vervolg te geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann. Op termijn zullen succesvolle merken uit het verleden weer een rol gaan spelen (Liv, Soho, Prijzencircus). 

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen