Nieuw Bergen

Eigen ‘bonuskaart’ voor Jan Linders

Print
Eigen ‘bonuskaart’ voor Jan Linders

Commercieel directeur Chantal de Rijk en Leo Linders in het filiaal in Tienray. Afbeelding: Stefan Koopmans

De Limburgse supermarktketen Jan Linders start komende maandag met een eigen ‘bonuskaart’. Klanten die Liefhebber worden sparen op een pasje punten voor gratis producten en extra kortingen en ontvangen wekelijks extra persoonlijke acties. De keten ziet het initiatief „als verdere invulling van haar klantgerichtheid”.

Voor klanten is er een gratis fysieke Liefhebbers-pas of een speciale app. Ook gaat de supermarktketen werken met wekelijkse nieuwsbrieven en gepersonaliseerde aanbiedingen. ‘Liefhebbers’ krijgen zelfs iets lekkers op hun verjaardag.

Commercieel directeur Chantal de Rijk spreekt van „een strategische keuze”. „Niet alleen worden trouwe klanten beloond, wij leren van het koopgedrag van onze klanten waardoor we hen relevanter kunnen informeren en beter kunnen bedienen.”