Digitaal

De Limburger komt met nieuw digitaal abonnement

Print
De Limburger komt met nieuw digitaal abonnement

Roy op het Veld, een van de twee hoofdredacteuren van De Limburger. Afbeelding: Jean-Pierre Jans

Sittard -

De Limburger biedt een nieuw onlineabonnement aan. Voor 7,50 euro per maand krijgt de abonnee toegang tot alle berichtgeving van de regionale nieuwstitel.

Het nieuwe abonnement van De Limburger, waarbij lezers onbeperkt toegang krijgen tot alle artikelen in de app en op de website, past binnen de strategie waarin ‘digitaal’ tot speerpunt is verheven. Roy op het Veld, een van de twee hoofdredacteuren en verantwoordelijk voor de onlineactiviteiten van De Limburger, spreekt met de invoer van het nieuwe abonnement van een ‘mijlpaal’ in de digitale transitie. „Afgelopen najaar hebben we ons digitale nieuwsaanbod fors uitgebreid met de lancering van 31 hyperlokale webpagina’s, Facebookgroepen en nieuwsbrieven. En nu, amper drie maanden later, presenteren we een heel voordelig webabonnement. Ik ben ervan overtuigd dat we hiermee tegemoetkomen aan de wens van veel Limburgse nieuwsvolgers.”

De Limburger wil met het nieuwe abonnement vooral meer jongeren aan zich binden. „De betalingsbereidheid voor digitaal nieuws groeit, ook bij jongeren, zo blijkt uit onderzoek”, stelt marketingdirecteur Erik Essing.