Bewoner voorkomt grote brand door brandende matras uit huis te slepen in Meijel

Print
Bewoner voorkomt grote brand door brandende matras uit huis te slepen in Meijel

Afbeelding: Nederweert24

Meijel -

Door goed en snel handelen heeft een inwoner van Meijel zaterdagochtend een grote brand in zijn woning weten te voorkomen. De bewoner van een huis aan de Schoolstraat sleepte een matras uit zijn huis die in brand was gevlogen.

Hoe de matras in brand kon vliegen is nog niet bekend. Het incident gebeurde rond acht uur zaterdagochtend. De matras kon worden geblust met een tuinslag. De brandweer deed de woning ventileren.

Volgens WeertdeGekste hadden vermoedelijk twee personen rook ingeademd. Zij werden onderzocht in de ambulance, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.