Gewonde bij kleine keukenbrand in Baexem

Print
Gewonde bij kleine keukenbrand in Baexem

Afbeelding: Nederweert24

Heythuysen / Baexem -

In de keuken van een woning in Baexem heeft woensdagnacht een kleine brand gewoed. De bewoner moest naar het ziekenhuis.

De eveneens in het huis aanwezige honden zijn door buren opgevangen, meldt Nederweert24.

Naar verluidt was een pannetje op het vuur de oorzaak van de brand in de woning aan de Op den Oort. De brandweer had het vuur snel onder controle.

Toegang tot alle Plus-artikelen?

Word nu abonnee en lees al onze Plus-artikelen voor slechts 1,04 per week. Ruim 110.000 tevreden lezers gingen je al voor.

Bekijk de actie-abonnementen