Zegeltjesbedrijf

BrandLoyalty - met vestiging in Venlo - in de etalage

Print
BrandLoyalty - met vestiging in Venlo - in de etalage

BrandLoyalty bedenkt promotieacties voor onder meer supermarkten waarbij klanten kunnen sparen voor bijvoorbeeld servies. Afbeelding: iStockphoto

VENLO / Hout-Blerick / Boekend / Steyl / Lomm / Tegelen / Velden / Belfeld / Blerick / Arcen -

Het Amerikaanse Alliance Data Systems (ADS) wil BrandLoyalty verkopen. Dat schrijft Het Financieele Dagblad op basis van bronnen bij banken rond het bedrijf. De verkoopplannen zijn nog in een beginstadium. Het bedrijf runt onder meer een groot distributiecentrum in Venlo dat in 2013 werd geopend.

BrandLoyalty, gevestigd in Den Bosch, bedenkt zogeheten loyaliteitsacties voor met name supermarkten. Dat zijn promotieacties waarbij klanten kunnen sparen voor bijvoorbeeld servies of messensets.

ADS, dat zich in dezelfde branche begeeft, kocht eind 2013 een meerderheidsbelang in BrandLoyalty. De Amerikanen houden nu echter de activiteiten tegen het licht onder druk van de activistische aandeelhouder ValueAct.

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen