Rabobank-klanten kunnen storing ervaren bij Bankieren-app

Print
Rabobank-klanten kunnen storing ervaren bij Bankieren-app

Afbeelding: ANP

Rabobank-klanten kunnen problemen ervaren bij het gebruik van de Rabo Bankieren-app. Volgens de bank kunnen er problemen optreden bij de weergave van de transacties en is het wellicht ook onmogelijk om overboekingen te doen.

De Rabobank maakt zowel op Twitter als op een eigen storingspagina melding van de problemen. Volgens de bank is Rabo Internetbankieren wel gewoon beschikbaar, maar zijn momenteel in de Bankieren-app niet in alle gevallen de rekeningen en transacties van klanten te zien, naast de eventuele overboekingsproblemen.

De bank zegt te werken aan een oplossing en biedt zijn excuses aan voor de problemen, maar zegt niet wanneer de problemen naar verwachting weer verholpen zijn. Ook wordt geen informatie verschaft over een mogelijke oorzaak.

Inloggen

Op storingswebsite Allestoringen.nl maken gebruikers melding van problemen bij het inloggen met de Rabo Scanner en schrijven ze dat er een melding verschijnt dat er geen gegevens kunnen worden opgehaald. Dat zijn er nu al meer dan duizend.

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Sluit je daarom ook aan en kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt. Juist in deze onzekere tijden.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen