Algemene ledenvergadering Meerssen en Ontwikkelingssamenwerking

Algemene ledenvergadering Meerssen en Ontwikkelingssamenwerking

Afbeelding: ING Image

Meerssen / Ulestraten / Moorveld / Bunde / Rothem / Geulle -

Meerssen en Ontwikkelingssamenwerking (MOS) houdt op 19 november een algemene ledenvergadering in gemeenschapshuis De Stip aan de Past. Dominicus Hexstraat 10. De avond begint om 20.00 uur.

Naast leden zijn ook alle andere mensen die geïnteresseerd zijn in wat er in ontwikkelingslanden gebeurt, van harte welkom. Op de agenda staat onder anderen een presentatie door Stichting Limburg Nicaragua over het bezoek aan hun project in Nicaragua. Tijdens de vergadering is stemrecht voorbehouden aan de leden. Meer informatie over MOS is te vinden op www.mosmeerssen.nl.

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Sluit je daarom ook aan en kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt. Juist in deze onzekere tijden.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen