Geurtje moet verhaal van Maastricht vertellen

© Maastricht Marketing

Maastricht Marketing, het toerismebureau van de stad, heeft een parfum op de markt gebracht dat het ‘verhaal’ van de stad in zich bergt.

Sjak Planthof

Het geurtje Ton sur Ton brengt de kenmerken van Maastricht tot uiting, aldus Maastricht Marketing. In het parfum zitten de geuren van kruidige specerijen, suède en lindebloesem. Ze staan onder andere voor de sfeer op het Onze Lieve Vrouwe plein, de handelshistorie en de internationale allure van de stad.

Leontien Mees, directeur van het toerismebureau aan de Kleine Staat: „Het verhaal van Maastricht vertellen aan de hand van een geur was voor ons een logische stap.”

Het parfum is te verkrijgen bij de Bijenkorf.

Wil je alle Plus-artikelen lezen?

Dagelijks publiceren we meer dan 100 Plus-artikelen op onze site & app. Nieuws, achtergronden, analyses, reportages, interviews en columns. Word nu digitaal abonnee en kies voor een jaar lang korting of maandelijkse flexibiliteit.

Kies digitaal