Mijn ING tijdje geplaagd door storing

Print
Mijn ING tijdje geplaagd door storing

Afbeelding: Getty Images

Klanten van ING hebben maandag een aantal uren geen overboekingen kunnen doen via de app of Mijn ING.

De bank meldde de storing rond 16.00 uur, tegen 20.00 uur was die opgelost en konden mensen weer bankieren.

Klanten konden wel inloggen en hun saldo opvragen. ING adviseert klanten hun af- en bijschrijvingen te checken of te kijken of hun overschrijving verwerkt is. Zo niet, dan kunnen ze deze opnieuw doen.

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen