Proef bevalt: Heerlen gaat door met livechat op website

Print
Proef bevalt: Heerlen gaat door met livechat op website

Afbeelding: Getty Images/Cultura RF

Heerlen / Hoensbroek -

De gemeente Heerlen gaat door met de optie waarbij burgers op de website van de gemeente kunnen live chatten met medewerkers. Het afgelopen half jaar liep er een proef.

Die proef is goed bevallen en daarom gaat de gemeente er mee verder, laat wethouder Adriane Keulen (Publieke Dienstverlening, OPH) weten.

Via een knop op de homepage van de gemeentewebsite kunnen burgers direct een vraag stellen. Een formulier invullen of een telefoonnummer bellen is dan niet nodig. Op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur volgt direct een antwoord of reactie. Keulen: „Maar persoonlijk contact blijft natuurlijk mogelijk.”

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Sluit je daarom ook aan en kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt. Juist in deze onzekere tijden.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen