Pannetje op het vuur zorgt voor flinke schade in keuken

Print
Pannetje op het vuur zorgt voor flinke schade in keuken

Afbeelding: Nederweert24

Ospeldijk -

Een pannetje dat op het vuur is blijven staan, zorgde voor flinke schade in een woning aan de Meijelsedijk in Ospeldijk.

In de keuken van het appartement was brand ontstaan door een pan op het vuur. De huurder van de woning was in slaap gevallen. Een eigenaar van het appartement was zijn hond aan het uitlaten en zag vervolgens vlammen. Hij ging het appartement in en haalde de huurder naar buiten. Vervolgens heeft hij met een blusdeken en het water de brand weten de blussen. De brandweer kwam voor nacontrole om het vuur volledig te doven.

De keuken heeft flinke schade opgelopen.

Toegang tot alle Plus-artikelen?

Word nu abonnee en lees al onze Plus-artikelen voor slechts 1,04 per week. Ruim 110.000 tevreden lezers gingen je al voor.

Bekijk de actie-abonnementen