Pannetje op het vuur zorgt voor flinke schade in keuken

Print
Pannetje op het vuur zorgt voor flinke schade in keuken

Afbeelding: Nederweert24

Ospeldijk -

Een pannetje dat op het vuur is blijven staan, zorgde voor flinke schade in een woning aan de Meijelsedijk in Ospeldijk.

In de keuken van het appartement was brand ontstaan door een pan op het vuur. De huurder van de woning was in slaap gevallen. Een eigenaar van het appartement was zijn hond aan het uitlaten en zag vervolgens vlammen. Hij ging het appartement in en haalde de huurder naar buiten. Vervolgens heeft hij met een blusdeken en het water de brand weten de blussen. De brandweer kwam voor nacontrole om het vuur volledig te doven.

De keuken heeft flinke schade opgelopen.

Mogen we even je aandacht.
Dit is een artikel van De Limburger dat gratis beschikbaar is voor iedereen. Dat geldt niet voor alle artikelen, want zogeheten Plus-artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen wij namelijk geen Limburgs nieuws maken. Sluit je daarom ook aan en kies voor goede en betrouwbare regionale journalistiek in Limburg, met liefde en passie gemaakt. Juist in deze onzekere tijden.

Er is al een abonnement voor 7,50 per maand.

Bekijk abonnementen