Storing bij Rabobank opgelost: internetbankieren en app weer bereikbaar

Print
Storing bij Rabobank opgelost: internetbankieren en app weer bereikbaar

Rabobank had woensdagmiddag te kampen met een grote storing. Zowel de app als de website voor online bankieren waren daardoor niet bereikbaar. Inmiddels is het probleem opgelost.

De eerste problemen deden zich voor rond 11.30 uur. Klanten konden niet inloggen en daardoor hun bankzaken niet regelen. Ook waren er problemen met het uitvoeren van een transactie via iDEAL. Pinnen was nog wel mogelijk.

Van de 700 meldingen van WhatsApp-fraude per week slaagt tweederde: ‘Bizar veel’

Een woordvoerder kon nog niet zeggen wat de oorzaak was van het technisch probleem. Op 23 november had de bank ook al last van een storing. Toen waren de problemen binnen een uur verholpen.

Toegang tot alle Plus-artikelen?

Dagelijks worden meer dan 100 Plus-artikelen gepubliceerd door de verslaggevers van De Limburger. Steun de regionale journalistiek en word digitaal abonnee vanaf 1,04 per week.

Profiteer nu