Het digitale wordt persoonlijker en het persoonlijke wordt digitaler

Print
Het digitale wordt persoonlijker en het persoonlijke wordt digitaler

Afbeelding: Assurantiekantoor de Ruijter

Brunssum – Op 13 oktober is een spiksplinternieuw ING-servicepunt geopend in het kantoor van Assurantiekantoor de Ruijter, Lindeplein 3 in Brunssum. Ben je klant van ING? Dan helpt het Team van de Ruijter je hier met je online bankzaken. Je kunt hier ook terecht voor je dagelijkse bankzaken zoals het openen van een Betaal- of Spaarrekening, het wijzigen van je gegevens of het activeren van je mobiel telefoonnummer voor Mijn ING.

ING-klanten kunnen op het kantoor van Assurantiekantoor de Ruijter dus niet alleen terecht voor financiële adviezen inzake hun verzekeringen, hypotheek en makelaardij, maar ook voor het regelen van hun online bankzaken bij ING. Het ING-servicepunt is zo gemaakt dat ING-klanten hier zelf hun digitale bankzaken in hun eigen Mijn ING-omgeving kunnen regelen. Doordat er een speciaal opgeleide en gecertificeerde medewerker aanwezig is, kun je altijd hulp inroepen als het even niet lukt. En heb je een specifieke vraag dan is een afspraak met een adviseur van het Team van de Ruijter of ING zo gemaakt. De openingstijden van het ING-servicepunt zijn overigens gelijk aan die van Assurantiekantoor de Ruijter. Wil je contant geld opnemen of storten? Kijk dan op locatiewijzer.geldmaat.nl voor een geldautomaat bij jou in de buurt.

Klanten van ING worden digitaal vaardiger

Edwin de Ruijter, eigenaar van Assurantiekantoor de Ruijter: “Ook wij zien dat de behoeftes van klanten veranderen en dat veel klanten steeds digitaler worden. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Onze medewerkers zijn dan ook speciaal door ING opgeleid om klanten te helpen bij hun digitale bankzaken. Zo helpen we ING-klanten bij het installeren van de Mobiel Bankieren App en wijzen wij ze de weg in Mijn ING, de omgeving voor internetbankieren van ING. Met de Mobiel Bankieren App kunnen de klanten veel bankzaken zelfstandig met hun smartphone of tablet regelen, op een plek en een moment dat het hun uitkomt. ING-klanten kunnen voor hun digitale en dagelijkse bankzaken vijf dagen per week terecht bij het nieuwe ING-servicepunt op ons kantoor in Brunssum. Assurantiekantoor de Ruijter is heel blij met de ontwikkeling om bij een intermediair, een ING-servicepunt te vestigen. Wij geloven erin dat wij goed in staat zijn ING-klanten op het gebied van financieel advies uitstekend te bedienen. Naast het ING-servicepunt blijven wij een ongebonden en onafhankelijk verzekerings-/hypotheekadviseur en makelaarskantoor. Ook kun je bij ons terecht voor het veilig opslaan van waardevolle spullen in onze vestiging van De Nederlandse Kluis.”

Ben je nog niet zo digitaal actief, dan helpen de medewerkers van Team de Ruijter je natuurlijk ook graag bij het aanvragen van internetbankieren van ING. Breng je ING Betaalpas en een identificatiebewijs mee, dan is het aanvragen van Mijn ING en het activeren van de ING Mobiel Bankieren App zo gedaan. Bankieren wordt hiermee nog eenvoudiger en je hebt nog meer overzicht in je bankzaken.

Adres

Je vindt het ING-servicepunt op het kantoor van Assurantiekantoor de Ruijter aan het Lindeplein 3 in Brunssum.

De openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur