Matras vat vlam in zorgwoning Bergen

© SK-Media

Bergen -

In een zorgwoning in Bergen is zaterdagavond kort brand geweest. Een bewoner heeft rook ingeademd en moest medisch worden gecontroleerd, maar hoefde niet naar het ziekenhuis.

Kitty Borghouts

Een matras in een zorgwoning op de begane grond aan de Vlammertsehof had rond 21.00 uur vlam gevat, zegt een woordvoerder van de brandweer. Overige bewoners werden uit voorzorg geëvacueerd. De brand was snel geblust. Daarop konden de overige bewoners hun woningen weer in.

Voor de bewoner van de zorgwoning waar brand uitbrak is opvang geregeld. Stichting Salvage is opgeroepen om het slachtoffer bij te staan.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Wil je alle Plus-artikelen lezen?

Dagelijks publiceren we meer dan 100 Plus-artikelen op onze site & app. Nieuws, achtergronden, analyses, reportages, interviews en columns. Word nu digitaal abonnee en kies voor een jaar lang korting of maandelijkse flexibiliteit.

Kies digitaal