Bereikbaarheid klantenservice

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen die De Limburger heeft genomen, is het mogelijk dat we telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Gelieve bij voorkeur gebruik te maken van de chatfunctie of het contactformulier dat u onderin deze pagina kunt vinden. Het doorgeven van een bezorgklacht of een tijdelijke stop van uw abonnement kunt u doen via onderstaand menu.

We stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk maximaal bereikbaar zijn.

Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk uw nieuwe adresgegevens door. Dit is zowel belangrijk voor de bezorging van uw krant als voor de betaling van uw abonnement.

Geef een adreswijziging door ›

Veelgestelde vragen

+
Hoe geef ik een adreswijziging door?

U kunt zowel het adres van de betaler van het abonnement als van de ontvanger van de krant wijzigen. Een adreswijziging kunt u doorgeven via onze servicepagina. U vindt dit terug onder ‘Adreswijziging’. Geef een nieuw adres meteen door, dan passen wij dit zo snel mogelijk aan.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon
Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home Overig