Bereikbaarheid klantenservice

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen die De Limburger heeft genomen, is het mogelijk dat we telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Gelieve bij voorkeur gebruik te maken van de chatfunctie of het contactformulier dat u onderin deze pagina kunt vinden. Het doorgeven van een bezorgklacht of een tijdelijke stop van uw abonnement kunt u doen via onderstaand menu.

We stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk maximaal bereikbaar zijn.

De Limburger wordt van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08.00 uur. Heeft u uw krant niet, onvolledig of te laat ontvangen? Allereerst onze excuses! Geef dit aan ons door via het onderstaande formulier. Wij nemen vervolgens contact op met de bezorger van uw krant.

Bezorgklacht melden ›

Veelgestelde vragen

+
Mijn krant is te laat bezorgd, wat moet ik doen?

De Limburger bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 08.00 uur. Is uw krant te laat bezorgd? Onze excuses! Geef dit aan ons door via het volgende formulier.
U kunt natuurlijk wel uw krant digitaal lezen via delimburger.nl/krant. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar delimburger.nl/registreren.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat zijn de bezorgtijden van De Limburger?

De Limburger bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur en op zaterdag voor 08.00 uur. Vanaf 07:00 uur kunt u ook de krant digitaal lezen via delimburger.nl/krant. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar delimburger.nl/krantenapp.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe geef ik mijn bezorgklacht door?

Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven. U kunt natuurlijk wel uw krant digitaal lezen via delimburger.nl/krant. Bent u nog niet geregistreerd? Ga dan naar delimburger.nl/krantenapp.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?

Een klacht of opmerking over de bezorging geven wij door aan de distributeur van uw adres. Daarnaast komt dit de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende bezorgdag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt. Distributeur en bezorger zijn op deze manier snel op de hoogte en zij kunnen dan de bezorging herstellen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat wordt er gedaan als ik in korte tijd meerdere bezorgklachten heb?

Indien u gedurende een aantal dagen of weken regelmatig bezorgklachten aan ons heeft doorgegeven wordt er een melding gestuurd naar de inspecteur van de bezorger.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon
Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home Overig